2015/11/23

WAWA

11.11
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Jestem świeżo po powrocie z Warszawy i po raz kolejny
przy wylądowaniu w Szwecji towarzyszyło mi to samo uczucie, uczucie trudne do opisania. Jednym słowem nazwałabym to ''dom''. Jeszcze jakiś czas temu domem była dla mnie Polska, przy każdej wizycie w ojczyźnie serce biło dużo szybciej i w jakiś sposób czułam ogromną tęsknotę za krajem z którego pochodzę. Od jakiegoś czasu wszystko się zmieniło, domem jest dla mnie Szwecja. Nie potrafię spojrzeć na Polskę w ten sposób co kiedyś, zawsze będę dumna z tego, że jestem polką, ale cieszę się, że doszłam do takiego punktu, gdzie kraj w którym mieszkam stał się dużą częscią mojego życia. Przypuszczam, że po części ma to związek z D, w Szwecji widzę moją przyszłość z nim i nie wyobrażam sobie powrotu do ojczyzny.

W każdym bądź razie w sobotę o godzinie 14.20 wyruszyliśmy w stronę Warszawy i już godzinę później byliśmy na miejscu, wiatr tego dnia był naprawdę silny i właśnie to przyczyniło się do naszego szybkiego dotarcia na miejsce. Wylądowaliśmy, szybko po bagaże, taksówka i do hotelu. Hotel nazywał się Victoria Sofitel i zdecydowanie spełnił nasze oczekiwania. Kolacje zjedliśmy w restauracji lokal 14, a tuż po tym wróciliśmy do hotelu i wybraliśmy się na przetestowanie basenu. Niedziela mimo tego, że zapowiadany był deszcz, była dość ładna. Tego dnia odwiedziliśmy muzeum, zwiedziliśmy starówkę, złote tarasy, tk maxx i inne ciekawe miejsca. Na poniedziałek mieliśmy zaplanowaną galerie motoków i hollister! Pobyt w Warszawie zaliczam do udanych, uważam, że te 3 niepełne dni wystarczyły nam w zupełności. Zwiedziliśmy to co zwiedzić chcieliśmy, kupiliśmy to co chcieliśmy i zdążyliśmy zatęsknić za domem.

23.11
Musicie mi wybaczyć fakt, że dodanie tego postu zajęło tak dużo czasu, niestety miałam mały problemix z załączeniem zdjęć do posta.

7 comments:

1. Twoje zdjęcia są dla mnie magiczne! :) że tak to określę, mają to COŚ co przyciaga uwagę :)

ReplyDelete
  2. Uwielbiam Warszawę i klimat tego miasta! pozdrawiam i zapraszam do siebie! buziaki ♥

3. jej cudne zdjęcia! więcej dodawaj :)

4. Bardzo dobre zdjęcia, pobaw się jeszcze głębią ostrości. Czym fotografujesz?

ReplyDelete
  5. Od dawna chcę się wybrać do Warszawy, muszę w końcu to zrobić :)