2015/10/22

SZKOLNE WYGŁUPY

Czwartek zaczyna się cudownie. O 5.40 zadzwonił budzik D, szybkie śniadanko, 5 minutowy makijaż i do lekcji, a raczej moich trzech wspaniałych sprawdzianów, które czekają mnie za kilka godzin. Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo marzę o dniu jutrzejszym. Od 10 do 14, bimbolenie level max. Szczerzę mówiąc to nie powinnam tutaj być, powinnam uczyć się na angielski i szwedzki, a ten trzeci sprawdzian, to przecież jakaś katastrofa, miejmy nadzieję, że mój mózg będzie dość łaskawy wobec mnie i nie będzie miał problemu z wchłanianiem wiedzy. Tak czy owak, ten jutrzejszy piątek marzy mi się z tego powodu, że zaczynają mi się ferie, tak jesienne ferie, co prawda czekają mnie trzy dni pracy, ale to tylko trzy dni, dam radę. No dobrze, czas na naukę. Trzymajcie się i bawcie dobrze się w szkole/pracy whatever macie zaplanowane na dzień dzisiejszy. 



2 comments:

  1. nie myślałaś o nagrywaniu filmów na YT? najlepiej po szwedzku lub angielsku <3 :)

    ReplyDelete